Tuesday 28 June 2011

Karnival Nada Nadi Komuniti JKM Bersama The Red Warriors

Assalamualaikum.....
apa khabar kepada semua pembaca blog aku ni....ari ni aku nak cerita benda lain yang jauh daripada bab politik...aku dah bosan ngan bab2 politik ni...x kemananya kita kalau asyik layan pasal benda ni...bukan boleh buat kita kaya pun...hehehehehehe
ari ni aku nak cerita pasal program Karnival Nada Nadi Komuniti JKM bersama The Red Warriors....aku dilantik mjadi Pengerusui Jawatankuasa Publisiti/Siaraya dan Media.....teruk jugak kena buat keje ni...tapi atas nama tanggungjawab buat jea lar... aku nak bgtau semua dan ajak semua kat sini untuk sama2 pergi Karnival ni sebab The Red Warriors akan bersama-sama dalam program ini dan diaorg akan berarak membawa Piala Liga Super (kalau dapat????).....hehehehehe bawak semua abang adik ibu ayah mari sini kat Dataran KADA Kok Lanas 9 Julai (sabtu)........pakat pakai baju The Red Warriors.........TRW akan sampai dalam pukul 10 pagi....bye chow chin chow

No comments:

Post a Comment